Pasanen etsii uusia haasteita!

Hei,

Olen Taneli ja minulla on 15 eri tutkintoa ja puhun sujuvasti yhdeksää eri kieltä. Olen aloittanut myös avoimessa yliopistossa mandariinikiinan opinnot. Olen työskennellyt 50 vuotta eri johtotason tehtävissä ja olen Barack Obaman valkoihoinen veli. Kuulostaako tutulta? Näitä tyyppejähän haetaan mollissa ja oikotiellä jatkuvasti. Täydellisiä ihmisiä. Lähdetääs uudestaan alusta, koska minä en ole täydellinen ihminen.

Nimeltäni olen siis Taneli Pasanen ja etsin uusia haasteita työrintamalta heinäkuusta lähtien. Määräaikainen työsuhteeni (vuorotteluvapaan sijaisuus) päättyy 30.6.2013 Päijät-Hämeen koulutuskonsernilla, jonka jälkeen haluaisin tavata sen oikean. Työpaikan siis. Asun tällä hetkellä Lahdessa ja etsin itselleni uusia haasteita joko Lahdesta tai siedettävän matkan päästä Lahdesta, jos etätyöskentely (esim. 1-2 pv viikossa) ei ole poissuljettu vaihtoehto.

Mitä saat?

Miehen, jolla on mittarissa ikää 29 vuotta ja joka heittää omasta mielestään sitä parhainta läppää. Olen myös valmistunut 2011-2012 vuodenvaihteessa Tampereen yliopistosta hallintotieteiden maisteriksi. Pääaineenani minulla oli hallintotiede ja sivuaineina finanssihallinto, tiedotusoppi, yrityksen hallinto ja julkisoikeus. Valmistumisen jälkeen muutin Lahteen työn perässä. Päijät-Hämeen koulutuskonsernilla olen työskennellyt henkilöstöpalveluissa suunnittelijana. Työnkuvaani ovat kuuluneet johto- ja esimiesvalmennusten suunnittelu ja koordinointi, johtamismittareiden suunnittelu, sosiaalisen median tuominen enemmän näkyväksi koko konsernissa sekä muut hr-tehtävät. Olen tehnyt Tampereella töitä myös myynnin, markkinoinnin, hr-konsultoinnin ja valokuvauksen parissa. Sydämeni kuuluu kuitenkin hallinnon alalle sosiaalisen median ja viestinnän kanssa. Suoranaiset kovat myyntityöt voin jättää suosiolla sen alan ammattilaisille. Tarkemmat tiedot työhistoriastani näet LinkedInistä tai voin myös lähettää CV:ni sähköpostitse pyynnöstä.

Graduni aiheena minulla oli innovatiivisuuden johtaminen asiantuntijaorganisaatioissa. Minut kutsuttiin myös esittelemään graduani Valtiovarainministeriön seminaariin kesäkuussa 2012. Kyseisestä tapauksesta voit lukea enemmän tästä. Jos haluat tutkia graduani tarkemmin, pääset siihen käsiksi tästä.

Minua kiinnostavat erityisesti henkilöstöjohtaminen ja johtamisen kehittäminen, sosiaalinen media ja viestintä, organisaatiokulttuurin ja työnantajakuvan kehittäminen sekä muu kehitystyö liittyen organisaation hallinnollisiin rakenteisiin. Tunteeni sosiaalisesta mediaa kohtaan vain kasvavat, vaikka some terminä särähtääkin korvissani. Eli kaikki sosiaaliseen mediaan liittyvät työtehtävät herättävät myös kiinnostukseni! Itselleni tärkeätä on se, että löytäisin organisaation, missä minulla olisi mahdollisuus oppia uusia asioita sekä kenties tulevaisuudessa edetä urallani.

Tiedän, että hallinnon alalta minulla ei vielä ole vuosikymmenten kokemusta, koska en ole ehtinyt vielä työskennellä valmistumiseni jälkeen kuin vuoden verran. Mutta jos haet tulevaisuuden ammattilaista, tässä seisoo juuri se kaveri! Haluan oppia kaiken ja vähän enemmänkin. Tiedonjanoni on tällä hetkellä kyltymätön.

Olen valmis neuvottelemaan työn sisällöstä sekä palkasta mikäli tehtävänkuva ja organisaatio miellyttävät minua ja minulla mahdollisuus kehittyä organisaatiossa. Haen vakituista työsuhdetta sen takia, koska jos lähdemme kehittämään esimerkiksi henkilöstöjohtamista tai organisaation työhyvinvointia ja kulttuuria, se ei tapahdu yhdessä yössä. Haluan olla pitkäjänteisesti mukana organisaationne kehitystyössä ja saavuttaa sen minkä olemme yhdessä sopineet.

Oletko sinä valmis haasteeseen? Minä ainakin olen! Voit ottaa yhteyttä minuun Twitterissä, LinkedInissä tai  sähköpostitse osoitteeseen taneli.pasanen@gmail.com.

Let’s make things happen, together we can do it!

Nyt jos koskaan tarvitsen apuasi. #yläviis kaikille, jotka jakavat tätä tekstiä eteenpäin!

Taneli

Taneli

6 kommenttia artikkeliin ”Pasanen etsii uusia haasteita!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s